Így csatlakoztak a Betone Network podcasterei a Vodafone podcast támogatói programjához:
A Vodafone Podcast Pioneers az első hazai podcast támogatói program. A hosszú távú stratégiai együttműködés 2022. szeptemberében indult: minden hónapban személyes véleményre épülő host-read-ad hirdetés fut a kampányban résztvevő podcastoknál.
Az együttműködés célja:
A Vodafone Podcast Pioneers program és a sokszínű tartalmak népszerűsítése.
Host-read-ad kampány:
Az együttműködés során minden, a Betone Network portfóliójában elérhető podcastnak lehetősége volt csatlakozni a kampányhoz. A podcasterek elkészítették a saját host-read-ad-jüket, amelyek pre-roll pozícióban jelennek meg minden hónapban az epizódjaik előtt . A márkaüzenet elhangzása mellett fontos szempont volt a személyes tartalom megjelenése is: a podcasterek szabadon elmondhatják, hogy a Vodafone Podcast Pioneers program miben segíti őket a tartalomgyártás kapcsán.
Hajdu Laurát, a Vodafone szenior kommunikációs szakértőjét kérdeztük a programról és az együttműködésről.
Miért fontos a Vodafone számára a podcast?
Amellett, hogy a podcastek hallgatótábora kereskedelmileg is fontos, nagy hirdetőként felelősségünknek érezzük, hogy segítsük a magyar tartalom-előállítókat. Különösen izgalmas, feltörekvő műfaj Magyarországon a podcast és örülünk neki, hogy a program 2021 októberi indulása óta számos tematikus tartalmat támogathattunk, a horgászattól a versmondásig.
Milyen szempontok alapján választottátok a Betone Networkot a stratégiai együttműködéshez?
A Betone Network podcasterei kiváló minőséget képviselnek tartalomgyártás terén, legyen az általuk képviselt téma a pszichológia, irodalom, történelem vagy gazdaság. Közülük sok találkozik a Vodafone értékeivel, és örülünk, hogy ilyen színvonalas és sokszínű tartalomgyártást támogathatunk abban, hogy minél több emberhez eljusson a hangjuk.
Mik a céljaitok, hosszútávú terveitek a Vodafone Podcast Pioneers program és a Betone Network-kel való együttműködés kapcsán?
Szeretnénk hosszú távon támogatni a minőségi tartalomgyártókat, egyben minél több hallgató és podcaster felé eljuttatni a program hírét, hiszen a program mindenkiszámára elérhető.
Alkotók listája
Megbízó: Vodafone
Márkaigazgató: Juhász Péter Tibor
Szenior kommunikációs szakértő: Hajdu Laura
Médiaügynökség: Carat
Business Director: Pénzes Réka
Junior Communication Planning Manager: Szemenyei Cintia
Kreatív ügynökség: Bold
Podcast sales house: Betone Network
Társalapító: Hampuk Richárd
Kampánymenedzser: Kiss Kata
A kampányban résztvevő podcastok: Agytágító, Az Utazási Podcast, Betone Business, BűnTények Podcast, Egyszer Lent, HACS – Hangosan csináljuk!, Hihetetlen Történelem, IstenEst: A podcast, Itt és Akkor, Kultrovat, MEG Fm, Mesélj, Anyukám!, Micsoda nők voltak!, Neked könnyű!, Odaát, Pogi Podcast, Pont elég, Rapcity -Keleten-Nyugaton, Re-Business, Sötét anyag, Sportcast, Szertár, Teljes Terjedelem, Triple Coverage – Fűzővel kifelé!