A Betone Network portfóliójában szereplő podcastok hallgatottsága havonta több mint 1 000 000. Az on-demand médiafogyasztás egyre népszerűbb Magyarországon is, ezáltal egyre több műsor és egyre szélesebb célcsoport érhető el ezen médiafelületen keresztül. Podcastjainkkal széles fogyasztói réteget érünk el, főként a nehezen megszólítható értelmiségi fiatalokat, legyen szó női vagy férfi célcsoportról. Számos megjelenési lehetőség közül választhatsz, találjuk meg együtt a márkádhoz és üzenetedhez a legoptimálisabbat.
Dinamikus prémium audió hirdetés
Ideális megjelenés rövidebb távú, kampányszerű üzenetek átadására. A prémium audió szpotok a Betone Network összes műsorának, minden epizódjában, vagy célcsoport alapján előre kiválasztott műsorokban futhatnak meghatározott ideig, vagy letöltésszám eléréséig pre-roll, post-roll vagy mid-roll formában.
Személyes ajánló (host-read-ad)
Az egyes műsorok küldetéséhez és a műsorvezető személyéhez kapcsolódni képes márkák üzeneteinek átadására ajánljuk ezt a legautentikusabb audió megjelenési formát, amelyben a műsorvezető személyesen ajánl egy-egy terméket vagy szolgáltatást.
Announcer-read-ad
Sok esetben egy műsor műsorvezetője nem tudja elmondani az adott márka üzenetét, ilyenkor egy harmadik “beszélő” ajánlja az adott terméket, vagy szolgáltatást. Itt egy jó hang – akár a műsorhoz kapcsolódóan- felolvassa az előre megírt szöveget. A szpot kreatívhoz képest kevésbé díszített. Dinamikus kampányban és szponzorációban is működik.
Blokkszponzoráció
A műsor témájához illeszkedő az aktuális márkacélokat közvetítő tartalomalapú megjelenés. Az adott műsorblokk elején és végén elhangzik a szponzoráció ténye. A műsorblokk tartalmát a hirdető céljaihoz igazítjuk, a blokk tartalmát szerkesztőség állítja elő.
Műsorszponzoráció
Amennyiben egy márka hosszabb távon szerete összekapcsolódni egy-egy tartalmi területtel, közelinek tekinti egy-egy műsor misszióját, szponzorként csatlakozhat a műsorok mellé, a legszorosabb kapcsolatot felépítve a márka és a közönség között.
Brandcast
Amennyiben hosszabb távon szeretne egy cég magához rendelni egy-egy tartalmi területet és saját podcast médiumot indítana, abban az esetben a márka marketingcéljaihoz igazodó, a közönség igényeit figyelembe véve önálló műsort fejlesztünk.
A Shiwaforce podcastja. Inspiráló üzleti történetek, bátor és céltudatos vezetőknek.
A Telekom podcastja digitalizációról: