Podcast megjelenési lehetőségek

A Betone Network portfóliójában szereplő podcastok hallgatottsága havonta több mint 1 000 000. Az on-demand médiafogyasztás egyre népszerűbb Magyarországon is, ezáltal egyre több műsor és egyre szélesebb célcsoport érhető el ezen médiafelületen keresztül. Podcastjainkkal széles fogyasztói réteget érünk el, főként a nehezen megszólítható értelmiségi fiatalokat, legyen szó női vagy férfi célcsoportról. Számos megjelenési lehetőség közül választhatsz, találjuk meg együtt a márkádhoz és üzenetedhez a legoptimálisabbat.

Dinamikus prémium audió hirdetés 
Ideális megjelenés rövidebb távú, kampányszerű üzenetek átadására. A prémium audió szpotok a Betone Network összes műsorának, minden epizódjában, vagy célcsoport alapján előre kiválasztott műsorokban futhatnak meghatározott ideig, vagy letöltésszám eléréséig pre-roll, post-roll vagy mid-roll formában.

Opel dinamiuks prémium audió szpot
UniCredit dinamiuks prémium audió szpot
Szerencsejáték Zrt. dinamiuks prémium audió szpot

Személyes ajánló (host-read-ad)

Az egyes műsorok küldetéséhez és a műsorvezető személyéhez kapcsolódni képes márkák üzeneteinek átadására ajánljuk ezt a legautentikusabb audió megjelenési formát, amelyben a műsorvezető személyesen ajánl egy-egy terméket vagy szolgáltatást.

Magyar Posta – Becses Levelek kampány – Egyszer Lent host-read-ad

Announcer-read-ad

Sok esetben egy műsor műsorvezetője nem tudja elmondani az adott márka üzenetét, ilyenkor egy harmadik “beszélő” ajánlja az adott terméket, vagy szolgáltatást.  Itt egy jó hang – akár a műsorhoz kapcsolódóan- felolvassa az előre megírt szöveget. A szpot kreatívhoz képest kevésbé díszített. Dinamikus kampányban és szponzorációban is működik.

Samsung – Karácsonyi kampány 2022

Blokkszponzoráció

A műsor témájához illeszkedő az aktuális márkacélokat közvetítő tartalomalapú megjelenés. Az adott műsorblokk elején és végén elhangzik a szponzoráció ténye. A műsorblokk tartalmát a hirdető céljaihoz igazítjuk, a blokk tartalmát szerkesztőség állítja elő.

Volvo blokkszponzoráció – Felforgatók

Műsorszponzoráció

Amennyiben egy márka hosszabb távon szerete összekapcsolódni egy-egy tartalmi területtel, közelinek tekinti egy-egy műsor misszióját, szponzorként csatlakozhat a műsorok mellé, a legszorosabb kapcsolatot felépítve a márka és a közönség között.

E.ON szponzoráció

Brandcast
Amennyiben hosszabb távon szeretne egy cég magához rendelni egy-egy tartalmi területet és saját podcast médiumot indítana, abban az esetben a márka marketingcéljaihoz igazodó, a közönség igényeit figyelembe véve önálló műsort fejlesztünk.

A Shiwaforce podcastja. Inspiráló üzleti történetek, bátor és céltudatos vezetőknek.


A Telekom podcastja digitalizációról: