A Sport TV podcastjai a Betone Networknél

Sport tematikájú podcast műsorokkal gyarapodott a Betone Network portfóliója. Az idén indult cég felel a jövőben a Sport TV Lesen vagyunk, Kézi vezérlés, Extra Inning és Karanténcast műsorainak értékesítéséért. Ezekkel immár huszonhat podcast található meg a Betone Network hálózatában. 

Sport TV podcastok

A Sport TV jelenleg a hazai sporttelevíziós kínálat egyik legmeghatározóbb szereplője, stabilan vezeti a kereskedelmi sportcsatornák nézettségi rangsorát. Legjelentősebb és legnépszerűbb sportjogait évek óta kísérik podcast-sorozatok, amelyeket a csatorna jól ismert szakkommentátorai, szakmai vezetői szerkesztenek és vezetnek. A Betone Network és a Sport TV tulajdonosa, az AMC Networks International között létrejött vadonatúj megállapodás értelmében négy podcast-széria teljes értékesítése került a Betone csapatához. 

A Lesen vagyunk a futball, a Kézi vezérlés a kézilabda, az Extra Inning a baseball, a Karanténcast pedig az amerikai foci aktuális eseményeire reflektál, kiegészítő tartalmakat, szakértői hozzászólásokat, kommentárokat, interjúkat kínál a televízióban látható rangadókhoz kapcsolódóan.

Ezeket a podcastokat a Sport TV döntően saját gyártásban valósítja meg. Ez évi 200 epizódot, több mint 150 órányi friss és aktuális tartalmat jelent, amelyek összesen mintegy 750 ezer meghallgatást produkálnak. 

A szakértői gárda a Sport TV szakembereiből, szakkommentátoraiból és sportolókból áll. A Lesen vagyunk az európai topfutball, a Bajnokok Ligája podcastja, amelynek házigazdája Moncz Attila, aki egyúttal a Sport TV főszerkesztő-helyettese is. A Kézi vezérlés a futball melletti másik kulcsfontosságú sportjog, a kézilabda BL digitális lába, Ágai Kis András, a Sport TV műsorvezetője mellett Borsos Attila szakkommentátor, egykori válogatott kézilabdázó műsorvezetésével. Az Extra Inning-ben a baseball egyre növekvő rajongótáborát Bartha Zoltán és Kovács Sándor szólítják meg, míg a Karanténcast számos közismert sportág aktuális eseményeire reflektál. A kéthetente jelentkező Kézi vezérlés mellett a többi podcast új részei mind hetente hallhatóak. 

„Az AMC Networks International és mi is nagyon elkötelezettek vagyunk a podcastok iránt, ezért vágtunk bele az együttműködésbe. A Betone Network indulásakor a célunk a havi egymillió meghallgatás elérése volt és az új négy sport tematikájú podcast csatlakozásával nagy lépést tettünk előre, hogy ezt a számot elérjük. Szeptemberben – a Sport TV podcastok nélkül- már meghaladtuk a havi 350 000 letöltést. Büszkék vagyunk arra, hogy egy ekkora médiacég is bizalmat szavazott a csapatunknak és ezáltal dinamikus hirdetéseket és szponzori megjelenéseket tudunk nekik szállítani”

– mondta el Hampuk Richárd, a sales house vezetője, aki azt is elárulta, hogy az egyik leghallgatottabb tematika a podcastok között a sport. 

A Sport TV számára mindig első a sport, és beszélgetni is nagyon szeretünk róla, ezért is kezdtünk el podcasteket gyártani az elsők közt, már 2012-ben” – fogalmazott Szaniszló Csaba, az AMC Networks International digitális projektjeinek vezetője. „Büszkék vagyunk erre a megállapodásra, mert a Betone-nál igazán értő, kifejezetten erre a speciális termékre szakosodott csapat fogja gondozni a piac legnagyobb sportpodcast termékcsaládját.” 

Az év elején debütált a piacon a Betone Network, Magyarország első, podcastok értékesítésére szakosodott sales house-a. A cég portfóliójába tartoztak már eddig is olyan népszerű műsorok, mint például a Lovas Rozi vezette Egyszer lent, a Felforgatók, Pistyur Veronika műsora, a RE-BUSINESS vagy a Hihetetlen Történelem podcast. A sportrajongók eddig a Teljes Terjedelem, Büntetőkör, Keleten-Nyugaton és a Fűzővel kifelé műsorokat találták a portfólióban. Mostantól az AMC Networks együttműködésnek köszönhetően pedig a Sport TV népszerű podcastjaival összesen 8 csatornára bővült a sport tematikájú műsorok kínálata. 

A Sport TV jelenleg is nagyon népszerű podcastjaival együtt összesen már huszonhat műsor található meg a Betone Network portfóliójában, amivel egy igen széles hallgatói bázist és az eddiginél még több kampányt tudnak lefedni. A Betone Network hálózatában már olyan hirdetők prémium audió reklámjaival is találkozhattak a hallgatók mint a Volvo, a Generali, az E.ON, a Telenor, a Szerencsejáték Zrt., a Coca-Cola és a Rossmann.